lauantai 13. lokakuuta 2012

I don't want perfect, i want real!

En ala nyt selittelemään miks en oo kirjottanu, ei oo vaan ollu motia tai mitään erikoista mistä kirjottaa. Eikä mulla myöskään oo motia kouluun, tai reeneihin. En jaksa lukee kokeisiin ja tiedän että se on tyhmää, mutta se vaan aina jää toiseks kun keksin jotain parempaa tekemistä, kuten kynsienlakkaus tai dataaminen ... :DLisäks tuntuu et oon ihan forever alone ja sillee, ja oon vaan kuunnellu jotain random rakkauslauluja koko viikonlopun! Saattaa johtuu tästä syksyn pimeydestä, mut oon sellanen ihminen et yleensä nautin syksystä joten tää on ihan outoo. Tässä netistä löydettyjä kuvia:























Mulle tuli jo parempi olo, kun kattelin näitä kuvia. Hyvää viikonloppua kaikille! ♥

1 kommentti:

  1. ihanii noi kuvat!ja ihana blogi!:)
    käy tsekkaa mun ja laita komenttii :)!
    http://nookkulandia.blogspot.fi/

    VastaaPoista