keskiviikko 17. lokakuuta 2012

MORE shopping!

Edellisessä postauksessa lisää ostoksia!

Noi pinkit höntsyt löysin Cubuksesta! Kuten näkyy niin toi mun kameralla otettu kuva vääristää tosi paljon värejä, joten laitoin tohon myös ton netistä otetun kuvan, missä näkyy millaset noi oikeesti on!


Tän Sally Hansenin Gem Crush lakan löysin city marketista. Tää oli panostus koska hintaa oli huimat 10€ joka on mun mielestä ihan liikaa kynsilakasta! 
+ mun kaikki lakat on joko a) äidin b) lahjaks saatu c) maksanu ehkä 3€.:D 
Sain valita minkä tahansa, eikä tarvinnu ees ite maksaa! 
Kuva on huono, mut toi on siis kultasta glitterlakkaa (helvetillistä poistaa), jossa on mukana vähän violetteja hileitä. Sävy on 03 Big Money!


1. Glitterin ihanat "timantti"-korvikset 12,95! Nää on jo mun toiset, mutta hajotin edelliset kun kuivasin hiuksia. 

2. H&M:n valkoinen perus pitkähihainen 9,95!

3. Onlyn musta tuubitoppi (One Waysta) 10,90!


Loppuun vielä kuvaa musta heinäkuussa, mulla on kauhee ikävä kesää. Haluun nyt joko joulun tai kesän, vihaan tätä säätä ja kohta tulee vielä noi loskat nii voi herran jumala, en kävele enää missään! 

Iso kiitos kaikille uusille ja vanhoillekkin lukijoille, love you all!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti