tiistai 18. syyskuuta 2012

haluan haluan haluan♥

Taas pitkä postausväli, mutta mulle ei oikeesti oo sattunu mittän jännää tai jakamisen arvosta lähi-aikoina. Mulla ei siis nyt oo ollenkaan omaa konetta ja on tosi ärsyttävää vuorotella vanhenmpien ja pikku-siskon kanssa kone-vuoroista. Just siks toivon joululahjaks Sonyn ihanaa vaaleenpunasta vaio-läppäriä! Toi on niin söpö ja muutenkin hinta-laatu suhteeltaan hyvä kone, että halusin ton heti! ♥

 




Meillä on ollu reeneja jo pidemmän aikaa ja saatiin nyt lupa ottaa kamera mukaan reeneihin, jos halutaan kuvata meidän temppuja. Tein näistä mun tempuista tälläsen kollaasin, niin säästän tilaa.


Oon tehny liinoja nyt n. vuoden ja mulla on liina-reenejä 2 kertaa viikossa ja muita reenejä myös 2 kertaa!

Meillä oli koulukuvaukset ja mun kohdalla kuva onnistunu ihan hyvin! 


Loppuun vielä mun taidekuvaa suklaasta, lupaan kirjottaa enskerraks jotain fiksua, nyt kiirehdin reenihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti